sobota, 4 stycznia 2014

15 stycznia

Tak dawno mnie tu nie było, że od ponad 10 minut walczyłam o przypomnienie sobie hasła, ale już jest wszystko dobrze xd 
Wiem, że nie było mnie prawie miesiąc i nie dawałam znaków życia. Przepraszam za to bardzo. Miło mi, kiedy czytam wasze komentarze i zdaje sobie sprawę, że wchodzicie często i sprawdzacie. To bardzo motywujące. Ostatnio z ciekawości weszłam sobie w moja pierwszą notkę jaką napisałam. Boże, nie mogłam się nadziwić jak bardzo zmienił się mój styl pisania ;D Oczywiście to dobrze, bo w końcu o to mi chodziło, kiedy zakładałam bloga :) 
Jednak moją uwagę przyciągnęło też coś innego. Pierwszą notkę wstawiłam 15 stycznia. Pomyślałam więc, że skoro jestem z wami prawie rok, to właśnie 15 stycznia wrócę jako ta stara Sheireen, która zawsze miała mnóstwo weny. 
Także co mogę więcej powiedzieć.
Do zobaczenia 15 stycznia na blogu :*

Ściskam 
Sheireen ♥

76 komentarzy:

  1. Juppi!! Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna data i powodzenia :) Oby tylko wena była xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEWCZYNO! Nareszcie.
    Uwielbiamy Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze że wróciłaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie lubię piętnastek... Ale Ta piętnastka będzie zaznaczona czerwonym markerem(jak znajdę czerwonyXd) w moim nowym kalendarzu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na notkę :3
    Oczywiście jeszcze raz miniaturkę przeczytałam bo zapomniałam o czym ona była i chyba ostatni rozdział też przeczytam by sobie dokładniej przypomnieć o czym to było :>
    Oczywiście jak zawsze życzę ci BARDZO DUŻO WENY ♥
    ~~Nikola~~

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że wracasz.
    Czekam.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  9. to bardzo dobra wiadomość wszyscy czekają na nowy rozdział więc pozdrawiam i życzę weny byle czas płynie szybciej do 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powrót to najlepszy prezent na ten nowy rok :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. TAKTAKTAKTAKTAKTAKTAK!
    Boże.
    Tak na to czekałaaaam <3
    ~Lumossy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się już doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh yeah! I dzien, w ktorym uswiadamiasz sobie, ze w nadchodzacym tygodniu masz 3 sprawdziany i 4 kartkowki, staje sie lepszy! Dzieki Sheireen! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się, że nareszcie wróciłaś :D Bardzo lubię tę historię i czekam na jej ciąg dalszy.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie! Już nie mogę się doczekać <3
    Choć szczerze przyznam, że najbardziej czekam na ostatnią część miniaturki!
    Pozdrawiam bardzo mocno i z niecierpliwością czekam na 15 stycznia!
    Lacarnum Inflamare

    OdpowiedzUsuń
  16. <3
    Krótko, zwięźle i na temat :D
    Czekamy ;)

    Mad.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że nie komentowałam za każdym razem kiedy tu wchodziłam przez ostatni miesiąc to widz, że z nadzieją wchodziłam codziennie i bardzo się cieszę z tej notki :D Bo to znaczy, że mimo wszystko o nas nie zapomniałaś. Hurra! Cieszę się, że chcesz wrócić i kontynuować to opowiadanie :D Czy jest nadzieja też na dokończenie miniaturki na pierwszym twoim blogu? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już myślałam, że nie będziesz dalej pisać, a tu taka niespodzianka! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie <3
    A co z 3 cz. miniaturki? :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeep! Czekamy i się doczekamy ;3. Ponawiam pytanie: co z miniaturką? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeep! Czekamy i się doczekamy ;3. Ponawiam pytanie: co z miniaturką? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju, Sheireen nawet nie wiesz jak się cieszę! <3 Twojego pierwszego bloga skończyłam czytać niedawno, a ten zaciekawił mnie tak bardzo, że skoczyłam go w kilkanaście minut :3 Muszę się pochwalić, że czekałam dzielnie xD Pozdrawiam,
    Expecto ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wracaj, wracaj.:D
    Już nie mogę się doczekać.:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Suuuuuuuuuper! Cieszę się, że wróciłaś. ♥ Z niecierpliwością czekam na nn ;*
    ~Księżniczka Półkrwi

    OdpowiedzUsuń
  25. JEZUUU! Wreszcie *u*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie. bardzo się ciesze !! xD
    pozdrawiam, Asiaaa

    OdpowiedzUsuń
  27. TAAAAAAAK *.* Nareszcie!! <3 ale wiedziałam, wiedziałam że wrócisz :** byłam pewna!!! o jeżku... ale się ciesz!!! :D Tyle czekałam, ale opłacało się <3 Oh... no nie wierze takie to wspaniałe że aż nie realne ^^ miejmy nadzieje że to nie dżołk na nas xd ale naprawdę ciesze się że powracasz do nas jako stara Sheireen z powiewem świeżości :D już nie mogę się doczekać rozdziału, bardzo się ciesze że w końcu odnalazłaś w sobie tą siłę żeby pisać dalej bloga :D CZEKAMY!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejuuu, tak się cieszę twoje blogi oba są wspaniałe, czekam bardzo , i wiedziałam że wrócisz, CZEKAMYY i dużo dużo weny w nowym roku / Tsuki

    OdpowiedzUsuń
  29. :3 Cieszę się niezmiernie ;D :P :* Życzę mnóóoóstwo weny, i (bardziej sobie, niż tobie :P) długiego rozdziału :) C:
    #Riddle

    OdpowiedzUsuń
  30. O Boże!!!!!! O_O O_O O_O O_O O_O *skacze jak wariatka*

    Jeeejciu!!!! Po prostu.... Och....

    Nie mogę się wysłowić z radości :D :********

    Kocham Cię normalnie ;****



    Jak możesz zajrzyj do mnie ;* ;* Dopiero zaczęłam ;* W ogóle wszystkich zapraszam ;*

    http://hate-and-love-dramione.blogspot.com
    XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że już się zapowiedziałaś :D

    Życzę efektownego, wielkiego powrotu oraz weny i czasu na pisanie :)
    Pozdrawiam, Vera :*

    PS Przepraszam, że tak długo nie komentowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W końcu jakiś znak od Ciebie, że nadal jesteś i nas nie zostawiasz! To coś naprawdę wspaniałego z Twojej strony. Wiele autorek jak zawiesza często już nie wraca. Oczywiście nie zawiodłaś nas czytelników. Niecierpliwie czekam do 15 stycznia na Twój powrót. Mam nadzieję że będzie fenomenalny, a rozdział będzie perełką wśród wielu. Pozdrawiam! :)

    marten.

    OdpowiedzUsuń
  33. Serce z radości zatańczyło mi sambę :) Czekam z niecierpliwością. Życzę weny :)
    Pozdrawiam i całuję :*
    Nevaeh Black

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam na Twój blog kiedt szukałam czegoś o Dramione i... zakochałam się! Twój styl pisania, fabuła i wykreowane postacie są genialne. Tak bardzo, że aż trudno się od nich oderwać! Podziwiam Cię jako autorkę, za pomysł i wykonanie oraz jako osobę za wytrwałość i odwagę. Sama wielokrotnie próbowałam ruszyć z opowiadaniem, swoim wymyślonym, jednak brakowało mi odwagi. Wiem, że ludzie dużo chętniej sięgają po to co już znają. Znajome postacie, miejsca, zachowania. To właśnie mnie zatrzymało, boje się, że moja wymyślona historia nie spodoba się, ponieważ trzeba tutaj się bardziej wysilić i zagłębić w podstawy historii. Ale dość już o mnie, przecież piszę ten komentarz po to by Cię:
    · pochwalić - odwaliłaś kawał dobrej roboty
    · podziekować, za to że jesteś i tworzysz
    · zachęcić do dalszej pracy
    DZIEWCZYNO JESTEŚ GENIALNA
    Pozdrowienia i uściski od kochającej Onexy


    P.S. Przepraszam, że piszę z anonimka, ale nie mam konta. Postanawiam je jednak założyć by pozostawić tu po sobie jakiś ślad ;)
    Jeszczs raz pozdrawiam
    |Onexa

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku jak super! ;D
    Czekam oczywiście na kolejny rozdział, uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak, tak! Jak zobaczyłam, że dodałaś nową notkę to zaczęłam skakać ze szczęścia... dosłownie xd Bardzo się ciesze, że postanowiłaś wrócić, jako, że twój blog jest jednym z moich ulubionych. 15 stycznia... już nie mogę się doczekać :)

    Pozdrawiam.
    WiŚenka

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet nie wiesz jak sie cieszę !!! Uśmiecham sie teraz to telefonu jak jakaś wariatka !!! Już sie nie moge doczekać :* Pozdrawiam i życzę duzo weny :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że też zaczęłaś w styczniu jak ja ;)
    dopiero zaczynam ;)
    zapraszam http://wyczekuj-tylko-chwili.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  39. :D A wiesz, że wtedy będzie pełnia,? XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale super!!!!!! Jakoś miesiąc temu zaczełam czytać twojego bloga i bardzo bardzo się ciesze że wróciłaś :-)
    P.s już odliczam dni do 15 :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój ukochany blog. Jestem z Tobą od samego początku. W sumie to Ty zainspirowałaś mnie, żeby sprawdzić się w roli pisarki. Dziękuję Ci za to :* zapraszam do mnie, blog w tematyce HP, tylko że dodanych kilka osób : http://hogwaartinaczej.blogspot.com/ <--- Twój blog został wyróżniony w moich inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje modlitwy zostały wysluchane

    OdpowiedzUsuń
  43. Strasznie się cieszę, ze wkrótce będzie rozdział :)
    Życzę mnóstwa weny i pozdrawiam, Dramione True Love :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Posikałam się ze szczęścia. <333333333

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezusie<3 uwielbiam cię uwielbiam cię uwielbiam cię :D
    od razu gdy zobaczyłam tą notkę na mojej twarzy pojawił się wielki uśmiech :)
    dziękuje. dziękuje że wracasz i znów będę mogła czytać twoje cudowne Dramione <3

    awwwwwwwww jakie to fajne , że akurat 15 stycznia wracasz :)
    z mojej głowy już nigdy nie wyjdzie cudowna autorka, Sheireen z mnóstwem świetnej weeeeny <3
    już się nie mogę doczekać *.*
    do 15 ;*

    pozdrawiam,
    Sama-Wiesz-Kto

    OdpowiedzUsuń
  46. Czuję się okropnie że wstawiam komentarz jako 53 :<

    OdpowiedzUsuń
  47. Wchodzilam codziennie i bedzie wreszcie ;** pozdrawiam i kocham.

    OdpowiedzUsuń
  48. No nareszcie! Czekam z utęsknieniem! :)
    Scarlett :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Taaaak wreszcie <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeeeeej, nareszcie, tak dlugo czekalam ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Super! Cieszę się, że wracasz. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatitle Blogger :)
    http://i-cant-love-you-but-i-love.blogspot.com/2014/01/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Jej, nie mogę się doczekać !!
    Co tydzień sprawdzałam, czy nie dodałas czegoś nowego i w końcu sie doczekałam... Jestem taka szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nawet nie wiesz jak fajnie jest czytac, ze wracasz! Mam nadzieje ze rozdzial bedzie dlugaaasny, bo bardzo lubie czytac twojego bloga. Juz sie nie moge doczekac.
    Pozdrawiam i Ściskam - Odziem

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham po prostu KOCHAM TWOJEGO BLOGA . Uwielbiam Harrego Pottera a Dramione to bylo cos.. Przeczytalam go w ciągu dwóch dni i jednej nocy cale. I pierwszy i drugi. Czulam w sobie tyle emocji które ogarnialy mnie przy każdej scenie. Plakalam kiedy byly przykre momenty , smialam sie kiedy byly radosne. Pochlonelo mnie to calkowicie , uzaleznilam sie wręcz. Piszesz tak pieknie ze protrafie sobie wyobrazić czytajac go jak ta scena wygladala. Trzymam ze ciebie kciuki zebys miala jeszcze wieksza wenę , zebys pisala czesto , i żeby ona cię nigdy nie opuscila ;**** nie obrazimy sie i mowie to pewnie w imieniu wszystkich tych którzy czytają to co piszesz jak napiszesz wcześniej <3333

    OdpowiedzUsuń
  57. ksdjwolkdj jeju jesteś.Nie mogłam się doczekać.Dobra wiadomość ponurego dnia :) Już czekam na rozdział a to aż3 dni :3 + przepraszam,że dopiwero teraz./Sandraaa

    OdpowiedzUsuń
  58. nie mogę się doczekać 15 stycznia! dooo 15 Skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejku super jestem strasznie wściekła na te osoby które niezkończył swoich opowiadań (jak można tak torturować ludzi?) Jesteś niesamowita dzięki że dowiedziesz że da się skończyć ,lecz niech nienastępuje to zbyt szybko .UWIELBIAM TEGO BLOGA I CIEBIE :-) :-) :-*
    Ps.Niechce się nażucać ale umieszczaj w swoim dramione ja najwięcej fragmentów o tych słodkich dzieciach POLUBIŁAM JE :-D

    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  60. nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  61. To już niedlugo ^^ !!! Hip hip Hurraa!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. juz dzisiaj <3 kocham twój blog <33333 :*

    OdpowiedzUsuń
  63. No i gdzie notka ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeeeej super! Kocham twojego bloga a to już dziś *.* O Boże... Nie moge poprostu... Ahhhhh.... Czekam bo to już dziś! :***

    Pozdrawiam F.

    idz-za-glosem-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Sheireen jest 19.30 prawie :<

    OdpowiedzUsuń
  66. To już dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  67. Już jest 2010!!! Czekam.....

    OdpowiedzUsuń