piątek, 11 października 2013

Informacja

Witam, tutaj Veritaserum - boska, zabawna, piękna, fajna, inteligentna, wprost idealna przyjaciółka i beta Sheireen (dyktowała mi :D)
Sheireen poprosiła mnie, abym przekazała wam, że notka się dziś nie pojawi, gdyż nie ma internetu. Być może jutro wstawi rozdział, jeżeli uda się wszystko naprawić. Kazała przekazać też, że bardzo was przeprasza. W ramach wynagrodzenia wam tak długiego czekania, postara się szybciej napisać 8 rozdział. W razie czego, będę was informować.
+ informacja na pocieszenie: podczas pisania, rozmawiałam z nią przez telefon i w trakcie dmuchania balona pękł jej w buzi, BEZCENNE ODGŁOSY xd
Niech Sheireen będzie z wami <3
Veritaserum.

33 komentarze:

  1. Szkoda. :c Smuteczkujemy. Wracaj do nas Sheireen.

    OdpowiedzUsuń
  2. niee :CCCC
    boże....
    no cóż....

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech internet wróci do Sheireen a niech Sheireen wróci do nas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało, rozdział niech się pojawi jak najszybciej :) Pozdrawiam ;*
    Loony <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech internet będzie z Sheireen :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no siema Sheireenators :D dacie radę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Umarłem "o"
    Cały dzień wytrzymywalem z tą radością na nowy wpis a tu? Sheireen ma zepsutego neta. Moje życie straciło sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, bywa :( macie http://sketchtoy.com/51813620 hahaha nudzi mi się

      Usuń
  8. hahahahhah, kocham Cię Veritaserum <3
    Padłam <3 hahahhahhahhahaha!
    Lumossy

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahhahahahahahahha, pękł jej balon w buzi ;D
    Uwielbiam Cię Sheireen <3
    Dobra sorry, że się śmieje, ale ja tak mam ;P
    Czekamy na rozdział! :)
    Odiumortis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj biedaczka :( Czekamy!

    Kocham Marina

    OdpowiedzUsuń
  11. Kibicujmy jej chłopakowi, żeby mu się udało naprawić internet! xd
    Mam nadzieję, że nowy rozdział szybko się ukaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahah, oj czekamy czekamy! ;)

    marten.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna informacja ;p
    Leze i płacze z beki ;p
    dobre .
    Sheireen wymiatasz ;]
    Najlepszy numer miesiąca ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. )Znam ten ból, gdy okazuje się, że internet nie działa. No nic. Czekam cierpliwie, nikt (a przynajmniej ja) nie ma ci tego za złe. Nieważne czy wstawisz dzisiaj, jutro czy za tydzień, ja i tak będę czekać.
    Pozdrawiam! :)

    Nessa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie ;cc
    Ale trudno, nie wina Sheireen, że netu nie ma.
    Będę czekała z niecierpliwością.

    Laska z Ask'a, co drzewa przytula i co się w Tomie Feltonie buja ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedzie dzisiaj ta notka.?

    OdpowiedzUsuń
  17. :((((((((((((((((((((((( dzisiaj będzie? ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hah, spoko zdarz się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeeeeny nie mogę się doczekać co godzinę sprawdzam, czy już jest nowy rozdział ... Veritaserum, wiesz kiedy Sheireen bd miała neta ? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  20. Veritaserum, a jutro raczej będzie miała? :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Veritaserum niech Sheireen prześle ci notke a ty ją wstaw. Błagam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Sheireen łaskawie odbierze telefon, zapytam ją, a potem przekażę wam informacje :>

      Usuń
    2. Jak może jej przesłać skoro nie ma internetu? Musiałaby zgrać to na pendrive czy coś i jej to dać dopiero.

      Usuń
    3. no właście fu*ck logic xd już widzę, jak chce jej się wyłazić z domu tylko po to, żeby dać mi pendrive o.o

      Usuń
  22. SHEIREEN POWRACAJ BŁAGAMYYY

    Natix <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Sheireen jestem z Lublina. Mogę dać ci modem tylko wstaw ten cholerny rozdział, bo umrę z ciekawości! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. witam. Dodajcie pliss ten rozdział, bo ja nie WYTRZYMAM!! ;P

    OdpowiedzUsuń