środa, 18 września 2013

Prolog

Minęło pięć lat odkąd Hermiona Granger wyjechała z kraju. Od tego czasu bardzo dużo zmieniło się w jej życiu. Praca w Ministerstwie Magii stała się dla niej przeszłością, kiedy urodziła dziewczynkę. Nie potrafiła powiązać życia codziennego z obowiązkami i została zwolniona. Zaczęła więc śpiewać nocami w małych kafejkach, by jakkolwiek zarobić na życie. Tam właśnie poznała pewnego mężczyznę o imieniu Andrew, który od razu zainteresował się jej osobą i obiecał pomoc. Zrozpaczona Hermiona nieufnie złapała się ostatniej deski ratunku. Nie chciała, by odebrali jej dziecko, jedyną osobę, którą kochała i która chroniła ją przed całkowitym załamaniem. Z czasem Los Angeles, bogate dzielnice i sztuczni ludzie zakopali w niej prawdziwe cechy panny Granger. Na dodatek rosnąca sława kobiety i presja wywoływana przez narzeczonego sprawia, że coraz bardziej nie potrafi sobie dać rady bez wsparcia. Andrew chce jak najszybciej wziąć ślub, jednak Hermiona nie jest na to gotowa. Ból spowodowany pięć lat temu wciąż daje o sobie znać.
            Jak zwykle silna Hermiona poradzi sobie w przytłaczającym ją życiu? Czy uda jej się wyrwać z tej całej szalonej karuzeli, którą pędzi od pięciu lat przez życie? Czy uda jej się w końcu odnaleźć siebie?

            Draco Malfoy od pięciu lat stał się zagorzałym pracownikiem. Praca wypełniła cały jego smutek po stracie ukochanej kobiety. Osiągnął już w karierze wszystko, co chciał, jednak to nie dało mu szczęścia. Stał się zimny i oschły przez codzienne towarzystwo swojej pięknej żony Astorii Malfoy. Tylko wizyty w domu jego przyjaciela Blaise’a i Ginny oraz ich małej córki Agnes, pozwalają mu znów być sobą. Draco Malfoy czuje wtedy potrzebę założenia rodziny. Czegoś, co sprawi, że stanie się na nowo szczęśliwym mężczyzną. Jednak nie chce zakładać rodziny z Astorią, która bardzo na to nalega. Któregoś dnia w pracy Draco Malfoy dostaje zlecenie wyjazdu z kraju w sprawie wizyty Ministra Magii w Ameryce i podpisania z nim pewnego kontraktu. Tam niespodziewanie trafia na pewną, dziwnie znajomą dziewczynę śpiewającą w kawiarence, która widząc go, natychmiast ucieka ze sceny. Po raz pierwszy od pięciu lat Draco ponownie odczuł ciekawość i zainteresowanie. Jest pewny, że już kiedyś widział tę kobietę i za wszelką cenę chce dowiedzieć się, kim ona jest i próbuje ją odnaleźć.

~~~~~~~~~~~~~~
Oto króciutka zapowiedź tego, co nas czeka w kontynuacji. Powiem Wam, że nie wiem jak to wszystko wyjdzie, ale pisanie o tym może być świetną przygodą. Mam nadzieję, że zapowiedź Was nie zniechęciła, ale wręcz przeciwnie – przeżyjemy tę przygodę razem C:
Bardzo, ale to bardzo bym tego chciała.
Ściskam

Sheireen ♥

95 komentarzy:

  1. Czytałam tamtą część i mam zamiar trwać przy tobie do końca :) świetnie piszesz. Tak intrygująco ;) Przeżyjemy to razem :D ~ K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać następnej części :D
    Kiedy zamierzasz dodać ??? :O
    ZuzA

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś zmienić czcionkę, na mniej fikuśną? Tekst będzie bardziej przejrzystszy i wygodniej będzie się czytać. Już nie mogę doczekać się kontynuacji ^^ ~ Ava.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej ...
    Pozdrawiam,
    Lúthien ;*
    http://dramione-invisible-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego poprzedniego bloga i jestem pewna, że tego pokocham tak samo ♥ Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszy rozdział i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe cudo!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział nr 1! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie nie mogę się doczekać kontynuacji, czytam twojego bloga od początku świetnie piszesz <3 kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prolog. Proszę, bardzo szybko napisz pierwszy rozdział:)
    Życzę weny i całuję :D
    Layls:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwoscia czekam na 1 rozdzial, aaaa *.* /lapciaa..<33

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku, już nie mogę się doczekać! :D
    Wiem, że nie komentowałam tamtej części zbyt często (jeśli wgl ;dd) ale postaram się poprawić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się rozpoczyna ;) Wspaniały prolog, jestem ciekawa jak to dalej będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprzedni blog wspaniały, ten na pewno będzie taki sam albo lepszy <3
    Czekam na rozdziały i pozdrawiam!
    Odiumortis.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy pierwszy rozdział?? już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend. Pewnie będzie to piątek lub sobota, ale raczej piątek :D

      Usuń
  17. ciekawie sie zapowiada, już nie mogę sie doczekać, czytałam na bierząco twój bloga poprzedni ale nie komentowałam na bierząco można powiedziec że w ogóle postaram sie to nadrobić
    Pozdrawiam Charlotte
    charlotte-petrova-dramione.blogspot.com/ = zapraszam do siebie jakbys miała chwile czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału <3 Jesteś jedną z najlepszych pisarek na blogspocie. Uwielbiam Twój styl pisania.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Rose.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest *.* kontynuacjaaa :D Nareszcie!!
    Będę czytać każdy rozdział, obiecuję.
    Tylko mam pytanie .. ile przewidujesz rozdziałów ? :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa-hermiona-granger.blogspot.com < -- ZAPRASZAM DO MNIE.

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia ile rozdziałów, ale będzie ich mniej niż na pierwszym blogu :)

      Usuń
  20. Fajnie się zapowiada. Tamten blog był boski i jestem pewna, że ten też będzie, bo piszesz w taki sposób, że nie da się od tego oderwać. Już nie mogę się doczekać I rozdziału.;

    Pozdrawiam i życzę dużo weny na zapas :P
    ~Julla

    OdpowiedzUsuń
  21. Daj mi ten rozdział, a tak się spytam, ile zamierzasz napisać rozdziałów w kontynuacji? No nic to pa, pozdrawiam, Kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie ich mniej niż na pierwszym blogu, tak sądzę ;)

      Usuń
  22. Tamten blog byś świetny.
    Nie mogę się doczekać kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie się zaczyna czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to czekamy na kolejną notkę :3 Ale tak na marginesie, czy Ty wiesz kobiecino ile Ty masz w sobie talentu?! Jesteś genialna a ja już nie wyrabiam z ciekawości :) Cieszę się, że postawiłaś na szczęśliwe zakończenie. Mała Scarlett powinna mieć obu rodziców xd.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Twoja wieczna fanka, Scarlett ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh czekam na dalszą część!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. nadal jestem z Tobą ;))
    pozdrawiam,
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale się cieszę *.* Kocham tą historię, jest zupełnie inna niż wzystkie. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału drugiej części :D
    Pozdrawiam
    Revelio

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, nie mogę się już doczekać.
    Mam do ciebie prośbę wręcz błaganie zmień kolor tła bo ten błękit dosłownie mnie gryzie w oczy ;/
    Piękny Nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zmienię, bo ja też nie mogę tego koloru ścierpieć xd

      Usuń
  29. Duża różnica w porównaniu do poprzedniego bloga, gdzie kolory były stonowane i cholera, masz pojęcie, że niegdyś odwiedzałam Twoje opowiadanie głównie ze względu na nagłówek? (Rany ta sesja Feltona... *u*) To nic, teraz będę musiała skupić się na historii, bez zacieszania ryjka przy każdym zerknięciu na tamto zdjecie xD
    Życzę weny i powodzenia przy pisaniu kontynuacji :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bede z toba ;)
    Aczkolwiek nie obiecuje komentowac gdyz czasu mi nie styka ;/

    Magnolia

    OdpowiedzUsuń
  31. Bomba. :] Czekam na rozdział :] Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na rozdział :)
    Życzę duuuuużo weny ;)

    Pozdrawiam,
    Hermiona Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  33. tak patrzę, że ostatnio jak tu wpadłam nie zostawiłam żadnego komentarza; już się poprawiam :) świetna zapowiedź i spełnia swoją rolę tzn. zachęca do rozpoczęcia przygody z kontynuacją

    OdpowiedzUsuń
  34. Już nie mogę się doczekać :D Byłam na twoim starym blogu praktycznie od samego początku,ale komentowałam jako anonim.Jakoś nigdy nie chciało mi się logować :P Obiecuję,że na tym blogu będę częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam z niecierpliwością na rozdział :) Dużo dużo weny, żeby się działo! :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wreszcie ukoiłaś mój ból po epilogu <3 Mam nadzieję, że tym razem zrobisz HAPPY END, bo jak nie to tak Ci nagadam, że w pięty Ci pójdzie.
    Kocham, W.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie lepiej założyć aska ? Przynajmniej wszystkie pytania miałabyś na tacy a nie że odpowiadasz na wybrane ;)
    PS. Niedawno odkryłam twojego bloga i naprawdę mi się spodobał. Jesteś WIELKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały prolog, bardzo mnie zaciekawiłaś. Po przeczytaniu poprzedniego bloga zabrałam się za ten. Nie mogę się doczekać kontynuacji akcji :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa weny,
    Lana

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam od początku tamtej części i mam zamiar zostać do samiutkiego kooońca . ;3 czekam na następny rozdział i życzę weny ;)) /Sandraa

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałeee!!! Przepraszam, że z anonima ale narazie musze zrobic nowe konto google. Wracając do cb moja kochana to wspaniale piszesz. Uwielbiam czytać twoje opowiadania. Na Dramione-Kropla miłości znaczy więcej... raz płakałam a raz się śmiałam. Piszesz cudownie! Masz talent! Prosze ci napisz książkę! Kocham i całuje.

    Alls_RH

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapowiada się ciekawie ;) Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląd tamtego bloga trudno będzie przebić.
    Był piękny, ale ten też jest niczego sobie. Mogłabyś coś po bokach jeszcze dodać :>
    Życzę weny, bo nie mogę się doczekać rozdziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam z niecierpliwością! ~~ Zielonooka

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcę nowy rozdział tu i teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również czekam niecierpliwie, nie mogę sie doczekać czytałam twojego poprzedniego bloga i tego też będe czytać, życze weny
    Mrs. Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny prolog. Nie moge się doczekać pierwszego rozdziału!!
    Pozdrawiam ~Julka

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekam z niecierpliwościa na pierwszy rozdział.
    Poprzedni blog czytałam z zapartym tchem i myslę, że teraz też tak będzie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy komentarz na nowym blogu - czas zacząć nową przygodę :)

    Czekam na pierwszy rozdział!
    Pozdrawiam,

    *Jagoda*

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiedzi
    1. Na razie zostanę przy tym, później na pewno coś wymyślę ;3

      Usuń
  50. Jeju, kocham twój, blog już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! Niedawno właśnie skończyłam czytać poprzedniego bloga i jeju biuwfbaicbaib Pisz szybko! Weny i jeszcze raz weny zyczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem całym sercem z ta historią - tak się bałam, że jej nie skończysz, że zakończy się w momencie, gdy Miona wyjeżdża...
    Ale nie! Kontynuujesz! :D
    Serio, cieszę się wariatka.
    A teraz, przepraszam, idę skakać po pokoju! :D
    Lumossy
    im-possible-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. O matko już się nie mogę doczekać! Jeśli chodzi o dobre szabloniarki to na http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/ są bardzo dobre. Zwłaszcza Jill :D
    Pozdrawiam serdecznie
    ~Katherine

    OdpowiedzUsuń
  53. No to czekam.:D
    Oczywiście na kolejne.:D
    Prolog bardzo dobry, intrygujący.:D
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  54. O jejuu z niecierpliwością czekam na I rozdział. :D
    Zakochałam się w poprzedniej części, więc mam nadzieję, że i ta będzie wspaniała ♥

    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Odkryłam Twojego pierwszego bloga dosłownie wczoraj. I co? Już jestem na Twoim drugim blogu, niecierpliwie czekając na rozdział. ♥ Oczywiście życzę duuuuuuużoo weny, pomysłów i czasu! ;) Będę zaglądać codziennie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Tamten blog rewelacyjny więc ten musi być cudowny ;* nie mogę się doczekać co będzie się dalej działo :D
    Życzę weny <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  57. juz nie moge sie doczekac zapowiedz ciekawa czekam na wiecej ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. Czekam, czekam, czekam i nie mogę się doczekać. :D Wiem, że to będzie tak wspaniałe jak poprzednia część.
    Pozdrawiam, Maadź. :*
    www.dramione-impossible-love.blogspot.com <- zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny szablon ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Osz w mordę... Jest moc! I jest prolog! OH YEAH Tak się nie mogłam doczekać..
    No dobra. Dziewczyno! Kiedy rozdział 1? Albo nie. Nie odpowiadaj. Chę mieć niespodziankę :D
    Pozdrawiam i czyczę dużo weny oraz czasu napisanie :D
    Vera :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy następny!!!??? Czekam... <3 ;*
    / pląsak

    OdpowiedzUsuń
  63. Taaaak! Jest! Na tym blogu będępisała komętarze po każdą notką a podpisywać się będę
    ~Marin

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie! Kocham twój blog i życzę weny na nową historię :) do dzieła !
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  65. Mnie się Moja Droga ter prolog bardzo podoba!
    Jestem ciekawa jak rozwiniesz historię, poza tym cieszę się, że dalej piszesz i nie zakończyłaś swoje "kariery" po jednym opowiadaniu.

    Czekam z niecierpliwością na rozdziały.

    pozdrawiam, jus

    OdpowiedzUsuń
  66. Czytam twoj blog kochana od początku i jestem nim <3 masz talent .Mega się ciesze że postanowiłaś kontynuować opowiadanie . Czekam na 1 rozdział .Mam nadzieję że pojawi się szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. Prolog bardzo mi się spodobał. Piszesz prostym językiem, ale jednocześnie ukazujesz wszystko, aby wzbudzić wyobraźnię czytelników.
    Teraz biorę się za czytanie poprzedniej części tego opowiadania. ;)
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  68. Pierwszą część twojego bloga odkryłam dosyć niedawno i tak się wciągnęłam, że noce zarywałam :)
    Teraz postanowiłam czytać kontynuację i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz.
    Masz naprawdę wielki talent i piszesz CUDOWNIE.
    Myślałaś kiedyś nad napisaniem książki? ;)
    Idę czytać następne rozdziały, które na pewno skomentuję.

    Pozdrawiam, Nessa :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie czytałam pierwszej części, ale zamierzam to zmienić. Jak znajdę więcej czasu od razu zabieram się za czytanie xd

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie czytałam pierwszej części, ale zamierzam to zmienić. Jak znajdę więcej czasu od razu zabieram się za czytanie xd

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie czytałam pierwszej części, ale zamierzam to zmienić. Jak znajdę więcej czasu od razu zabieram się za czytanie xd

    OdpowiedzUsuń
  72. Tak bardzo się cieszę że będziesz dalej pisać ! :*
    Tamtego bloga zaczełam czytać 3 dni temu, jest genialny <3 Życze Ci weny i mam nadzieję że rozdziały będą się szybko pojawiały ! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. EJ! GDZIE JESTEŚ? Dokończ tego bloga chociaż w jednej notce bo na razie jest źle ;C

    OdpowiedzUsuń
  74. Żyjesz? !?! Ja czekam. My czekamy na kolejne piękne rozdziały :( :3
    /V

    OdpowiedzUsuń
  75. zmieniłabym czcionek na troche większą :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapewne nie zauwazysz mojego komentarzu , ponieważ z tego co widze jest ich straszna ilosć. Chciałam ci opowiedzieć co dzisiaj przezylam.
    Od kiedy skonczylas swojego bloga nie za bardzo miałam co czytać , mało osób pisze w roku szkolnym ... A poza tym byle co mnie nie zadowala. Polozylam sie w łozku z przeświadczeniem ze moje zycie nie ma sensu ... Wszystkie blogi sa zamknięte. Stwierdzilam że przejrze mój ulubiony. Weszlam na twoje stare dremione i !!!! Kontynuacja miniaturki !!! Normalnie się poryczałam i wciąż mam mokre policzki. Ratujesz mnie dziękuje ci za to bardzo <3

    Www.eternelpunishment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. To zaletwie Prolog, a już jestem ciekawa dalszej części. mam nadzieję, że rozdziały, będą naprawde dobre.
    Zapraszam również do siebie http://new-generation-hogwart.blogspot.com/ bardzo by mnie ucieszyło, gdybyś zostawiła po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  78. 45 year old Engineer I Taddeusz Doppler, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Melancholia and Metal detecting. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń