czwartek, 15 stycznia 2015

Czy ktoś tu jeszcze jest? ;)

Kochani!

Postanowiłam napisać cokolwiek, by dać Wam znać, że wciąż jestem z Wami, nie odeszłam z blogspota i nie przerwałam pisania. Prawie codziennie wchodzę i patrzę, czy nie pojawił się nowy komentarz. Muszę powiedzieć, że czytam także najnowsze komentarze pod starymi rozdziałami na moim pierwszym blogu i chciałam bardzo za nie podziękować i powitać nowych czytelników, którzy wciąż przybywają, co niezmiernie mnie cieszy :)
Zauważyłam, że pomimo mojej długiej nieobecności w każdym miesiącu jest około 20 tysięcy wyświetleń, jednak chciałam się osobiście spytać, czy ktoś tu jeszcze na mnie czeka i wypatruje? xd Jeśli tak, to mam raczej dobrą wiadomość. 
Jak pisałam pod wcześniejszymi rozdziałami, mam pomysły na dwa blogi, które wciąż kwitną. Wena mnie rozpiera, dlatego zawsze zapisuje wszelkie nowe pomysły, by niczego nie zgubić. Trochę tego jest i wszystko jest strasznie nieuporządkowane. Muszę to złączyć w całość i dopisać do rozdziałów, które czekają tylko na dopracowanie i opublikowanie. 
Mam nadzieję, że może już niedługo zobaczymy się na nowym blogu ze świeżym opowiadaniem i pomysłami c; Jak na razie biorę udział w kolejnym konkursie literackim i skupiam na nim uwagę, ale gdy tylko się skończy, od razu biorę się za pisanie dramione ;3
Ściskam i ślę całusy
Sheireen ♥

PS: Właśnie uświadomiłam sobie, że minęły dwa lata odkąd dałam swój pierwszy rozdział xd To nie przypadek, że coś pchnęło mnie do odezwania się tej nocy xd

53 komentarze:

  1. Ja tutaj czuwam i czekam na dalsze rozkazy, yyyy... to znaczy na dalszy ciąg 😄 ! Cieszę sie z Twojego zastrzyku weny ( ja tego go dostałam :D ) Wypatruję ciągle nowego rozdziału niczym sowy :3
    Pozdrawiam i życzę jeszcze większej ilości pomysłów (o ile to jeszcze możliwe ;D )
    Lusia Nox
    do-milosci-jeden-krok.blogspot.com
    PS Merlinie, jestem pierwsza, hahah :D 👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy nie rozdziału tylko nowego opowiadania :) przepraszam, zapędziłam się :p

      Usuń
  2. ja czekam z niecierpliwością bo Twoje opowiadania są mistrzowskie :)
    P.S. czekając na nowości przeczytam całą historię od początku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze pytanie, może mogłabyś zdradzić tematykę swojego nowego opowiadania?

      Usuń
    2. Pierwsze opowiadanie będzie skupiać się na tym, że Hermiona wraz z paroma znajomymi osobami jedzie na studia dla czarodziejów, gdzie będzie się uczyć różnych ciekawych rzeczy, pozna nowych ludzi i myślę jeszcze nad główną przygodą do tego opowiadania :)
      Drugie będzie o mrocznych czasach. Hermiona zostaje podczas napadu szmalcowników rozdzielona z przyjaciółmi, trafia w ręce Voldemorta i można powiedzieć, że stanie się "marionetką w grze Czarnego Pana" :)

      Jeśli chodzi o bardziej rozwinięte opisy, to dam je, gdy historie zaczną nabierać barw i to już od was będzie zależeć, którą z nich mam rozpocząć w pierwszej kolejności ;3

      Usuń
    3. Muszę powiedzieć, że to będzie trudny wybór ale jakoś damy rade :)

      Usuń
  3. Zagladam mimo braku czasu ale wypatruje nowe rodzialy ktore sa wspaniale jak zwykle i oczekuje je w najblizszym czasie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że piszesz. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiedziałam,ze wrócisz!
    :)
    Cieszę się niezmiernie i czekam na link do nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wciąż jestem! Mam nadzieje że wkrótce pojawi sie tutaj cos nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje tych dwóch lat i ciesze się,że nadal tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To trzymam kciuki za wena, bo ja jestem nowym czytelnikiem, a jestem w połowie tego bloga. Jutro pewnie skończę, to na jutro ma być gotowy cały nowy blog ze wszystkimi postami ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Największy nieogar - czyli ja - też wyczekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem :3
    przeczytałam chyba z milion Dramione, ale i tak zawsze wracam do twojego i wszystkie opowiadania porównuje z twoim. Po prostu kocham to jak piszesz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż zaglądam i pamiętam! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaglądam tu co jakiś czas i wprost nie mogę się doczekać nowego opowiadania! Uwielbiam to jak piszesz ♥ Pozdrawiam Kaja
    http://dramione-nieco-autystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sheireen. Już straciłam nadzieję, że w ogóle się do nas odezwiesz. A tu nagle taka niespodzianka! :) Mam nadzieję, że już niedługo wrócisz. Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej weny. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem!!! i pisz, pisz i jeszcze raz pisz, to jest najlepsze Dramione jakie kiedykolwiek czytałam, a było ich mnóstwo!!! Czekam na kolejne rozdziały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem!
    A już myślałam, że nie napiszesz w najbliższym czasie żadnego bloga :c
    Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, gdy wczoraj przeczytałam tę notkę :D
    Przepraszam, że nie napisałam dotychczas ani jednego komentarza, ale Twoje blogi przeczytałam w październiku i oba były zakończone, wybacz... teraz będę regularnie komentować :)
    Chciałam Ci też powiedzieć, że Twoje opowiadanie jest świetne! Było to moje pierwsze opowiadanie fanfiction jakie czytałam i właśnie dzięki Tobie, Sheireen pokochałam ten pairing <3 Od tego czasu czytałam bardzo dużo blogów, ale i tak żaden, ale to dosłownie żaden nie przebił tego!
    Ten ich pierwszy pocałunek, docinki Malfoy'a... Wszystko było idealne, co do ostatniego słowa! Przysięgam! :D
    W sumie to dzięki Tobie moje życie nabrało sensu... Ale ja nie przesadzam, mówię najszczerszą prawdę! W tamtym czasie byłam strasznie przybita, nic mi się nie chciało, nie miałam żadnych ambicji, a teraz? Teraz o niczym tak nie marzę jak o tym, by pisać tak jak Ty! Niedawno założyłam bloga Dramione i byłoby mi naprawdę miło, gdyby chociaż w połowie był tak dobry c:
    Mam nadzieję, że następne blogi będą tak samo udane jak te, które dotychczas napisałaś
    Całuję
    Alexandry

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej Sheireen <3
    Jestem wierna czytelniczka juz od pierwszych rozdzialow i musze przyznac ze jestem pod ogromnym wrazeniem, jak zmienil sie twoj styl pisania przez ten czas ;) blogi sa fantastyczne do tego stopnia, ze czesto tresc tego bloga przeplatala mi sie i mylila niejednokrotnie z trescia ksiazki! Powodzenia na konkursie i czekam na twoje nowe dziela. Z chęcią bym z Tobą porozmawiala, az sobie chyba gg założę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem, jestem! :*
    Oczywiście czekam na kolejne opowiadanie - z niecierpliwością, a jakże.
    Nie będę zanadto się rozpisywać - komentarze pozostałych czytelników mówią wszystko, a mnie pozostaje tylko się pod nimi podpisać.
    Mam nadzieję, że nowy blog będzie równie cudowny jak ten. :*
    Powodzenia na konkursie literackim! c;

    Naomi Stark

    P.S. Zapraszam do siebie, krok pierwszy już się pojawił :*
    dramione-krok-po-kroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Drago Sheireen, mam to uzależniłam się od tego Dramione, dlatego dręczy mnie pytanie, czy będziesz jeszcze kontynuować TO Dramione? Bardzo mi na tym zależy, ponieważ ta historia była świetna i chciałabym wiedzieć, co dalej, wiedzieć, jakie ma ona zakończenie. Niektóre z tych sytuacji daje mi też natchnienie do moich opowiadań (nie martw się, nie kopiuję Cię). Błagam, odpowiedz na moje pytanie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie że jesteś z nami i dalej tworzysz.
    czekamy z otwartymi ramionami na ciebie!
    już się nie mogę doczekać nowego bloga!
    powodzenia w konkursie.
    pozdrawiam kochanie
    swk <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czekam na Ciebie :))))))))) Bardzo się ucieszyłam, gdy przeczytałam wiadomość. Jeśli napiszesz nowe opowiadanie to będę je czytać. Tak szczerze mówiąc to stęskniłam się za Tobą :)
    Życzę Ci powodzenia w tym konkursie. Mam nadzieję, że wygrasz :)
    Pozdrawiam i weny życzę
    Pani Black :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje opowiadania!!!!!!!!! Wracaj szybko, bo ciągle sprawdzam, czy doszło coś nowego! :D :* <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tutaj regularnie :)
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Czatuję tutaj często i oczekuje czegoś ciekawego, więc pisz co ci w duszy gra i wstaw jak już będzie gotowe ;3
    Pozdrawiam Wercia ;**
    www.harrypotterandhungerthegameshalfblood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście, że wypatrujemy kiedy wrócisz ;) Weny życzę :*
    Nevaeh Black

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie wiesz, jak się cieszę z twojego powrotu. Czekam z niecierpliwością na nową historię. Mam nadzieję, że będzie równie dobra (o ile nie lepsza) od wcześniejszych.
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czuwam, czekam i nie mogę się doczekać!
    Mam nadzieję, że nie skończysz blogowania. Dlatego życzę Ci weny, co ja mówię życzę Ci dużo, dużo, dużo, dużo, dużo, dużo, dużo weny. O tak, tyle powinno wystarczyć. Nwm jak to powiedzieć, więc walę prosto z mostu - to właśnie Twój blog zainspirował mnie do założenia bloga. Mam nadzieję, że wpadniesz i zobaczysz, i może doradzisz co nie co.
    hermioneaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie czytałam od początku twojego opowiadania. Zaczęłam bodajże od połowy. Opowiadanie jest piękne! Na pewno będę czytać twojego następnego bloga. Pozdrawiam.
    Krukonka
    http://dramione-warto-sluchac-glosu-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam Twoje poprzednie dramione i je pokochałam od razu. Teraz po pewnym czasie znowu przypomniałam sobie, że przecież pisałaś kontynuację i koniecznie muszę to nadrobić :)
    A co do następnych blogów CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ !!!

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wciąż czekamy Sheireen ♥

    http://dramione3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś genialna <3 uzależniłam się od Twojego bloga :3 Ten wcześniejszy był boski, muszę powiedzieć, że namieszałaś nieźle xd ale fajny był pomysł, aby kontynuacja dotyczyła "5 lat później"... Jesteś niesamowita, czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście że czekamy . mistrzyni <3 byłoby fajnie poczytać coś z kontynuacj tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  36. od kilku dni czytam Twojego bloga. wciągnął mnie tak bardzo, że na lekcjach nie mogę się skupić i czytam go, nie pisząc notatek. xd uwielbiam Twojego bloga i chciałabym dodać, że czytam tego "starego" (http://dramione-sheireen.blogspot.com/) mam nadzieję że będziesz dalej pisać, bo nie wiem co będę robić, jak skończę czytać tamtego i tego.
    uwielbiam Cię normalnie. :)
    Pozdrawiam. A. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie skończyłam czytać Twoje blogi o Dramione ♥. Trudno mnie zadowolić, ale muszę przyznać, ze Tobie się to udało :) Podziwiam Cię za ogromny talent. Już nie mogę się doczekać kolejnego opowiadania. Postanowiłam zostawić tutaj ślad w postaci tego komentarza, który na pewno zmotywuje Cię do pisania.
    Pozdrawiam i czekam,
    Eleanor :*
    PS. Jestem bardzo niecierpliwa XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, kochanie! Tak, to właśnie ja, Bellatrix. Ja także na ciebie czekam. A wiesz dlaczego? Ponieważ to twoje blogi od samego początku są dla mnie takim jakby wsparciem. Twój pierwszy blog był pierwszym ff o Dramione, jakie przeczytałam. Tak, pierwszym. To dzięki tobie rozpoczęłam historię z tym pairingiem. Chciałabym ci strasznie za to podziękować. Jesteś moją muzą, moich natchnieniem, że tak powiem. Pisarką, którą chcę naśladować. To właśnie dzięki tobie zaczęłam pisać. Wiesz ile razy przeczytałam twoje blogi? Po 3 razy. Tak bardzo je kocham. Jesteś moim mistrzem. Mam łzy w oczach, kiedy to piszę. Bo wszystko zaczęło się od ciebie. Nawet nie wiesz, jak jestem ci wdzięczna za wszystko. Za to, że jesteś, że napisałaś te blogi, że jesteś cudowną pisarką, że parę razy wpadłaś na mojego bloga...
    Chcę, żebyś wiedziała, że jest wśród tych wszystkich osób taka Bellatrix, która zawdzięcza ci wszystko, co najbardziej się dla niej liczy. Dramione stało się moim drugim życiem.
    Najchętniej napisałabym tu jeszcze trochę o tym, jak wiele ci zawdzięczam, ale w sumie w kółko mówię to samo, więc tyle wystarczy...
    I powiem ostatni raz: DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ <3
    Z niecierpliwością czekam na kolejnego bloga, będę stałą czytelniczką!
    Przy okazji zaproszę ciebie (a także innych chętnych) na moje blogi:
    http://obliviate-dramione.blogspot.com/
    http://crucio-dramione.blogspot.com/
    Tysiące buziaków! ;*******
    Twoja Bellatrix <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam. ♥
    Pierwszy raz piszę tu komentarz, ale ostatnio skończyłam czytać całego Twojego bloga... Uff.. Kilka nieprzespanych nocy, hahah. <3 Ale było warto. ♥
    Słoneczko, piszesz wspaniale. ♥ Naprawdę. ♥
    Bardzo się cieszę, że znalazłam Twój blog. ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Dziś, dokładnie przed chwilą skończyłam czytać Twojego bloga. Czytałam także wcześniejszego i uważam że, obydwa tworzą wspaniałą całość, uważam je za jedne z najlepszych blogów Dramione jakie miałam okazje czytać, a było ich wiele ;>
    Czekam na nowy blog z niecierpliwością, i zacznę czytać gdy tylko się pojawi.
    Pozdrawiam i życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie było mnie od początku, ale teraz jestem i będe co jakiś czas sprawdzać czy nie pojawiło się nic nowego. Zaczęłam czytać Twojego bloga jeszcze niedawno(czytałam tą historię od początku), bardzo mi się wszystko spodobało. Czekam na jakieś Twoje nowe historie. Myślałaś może nad pisaniem opowiadania w czasach Huncwotów? Jestem ciekawa jakby to wyszło w Twoim wykonaniu! Tak czy inaczej, czekam na coś nowego, życzę weny na chęć dalszego pisania! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń