sobota, 11 kwietnia 2015

Nowy Blog nadchodzi!

Witam! 
Chciałam oznajmić, że mój nowy blog będzie miał otwarcie po testach gimnazjalnych, kiedy to przynajmniej połowa nauki spadnie z moich ramion. Co prawda nie mam gotowej nazwy ani szablonu, ale zdołam coś wymyślić przed testami. 
Skoro już tutaj jestem, chciałam was zapoznać z tematyką bloga, który narodzi się niebawem:

Prolog

Dziewiętnastoletnia Hermiona Granger, pełna ambicji i motywacji dziewczyna, udaje się na Uniwersytet Czarodziejów Isellnar, aby zdobyć dodatkowe wykształcenie. Razem z przyjaciółmi zamieszkuje w magicznym zamku pełnym tajemnic, w którym od razu czuje się jak kiedyś w Hogwarcie. Nauka idzie jej znakomicie, nawiązuje nowe znajomości i spędza cudownie czas z przyjaciółmi.
Jednak tam, gdzie są przyjaciele, są także wrogowie...
Hermiona Granger już w pierwszym tygodniu nauki dowiaduje się, że w Isellnar zakwaterował się także pewien znienawidzony Ślizgon, który od samego początku znajomości wypatrzył sobie ją, jako obiekt kpin. Draco Malfoy stał się jeszcze bardziej bezwzględny, bezczelny i pewny siebie, a co z tym idzie - bardziej pociągający. 
Pełna magii szkoła, wymagający nauczyciele, studenckie imprezy i buntownicze zachowania. Zabawy z przyjaciółmi, kłótnie, starcia z wrogo nastawionymi Ślizgonami oraz nowe miłości.
Nowe problemy, wyzwania, intrygi i przygody staną na drodze panny Granger i jej przyjaciół. 
Jak sobie z nimi poradzą? 
Tego dowiecie się już podczas czytania nowego opowiadania! 

Jeśli mam być szczera, to nie mogę się doczekać powrotu do was. Czuję się jak nowonarodzona i wręcz promieniuję weną oraz pomyślami. Mimo wszystko myślę, że moja długa nieobecność może wyjść na dobre.
Widzimy się pod koniec kwietnia, kochani!

Ściskam
Sheireen ♥

27 komentarzy:

  1. Wręcz nie mogę się doczekać! Genialny pomysł :)
    Powodzenia na testach :)

    ~ Avis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Trochę się nimi stresuję, ale mam nadzieję, że poświęcony na naukę czas nie pójdzie na marne xd

      Usuń
  2. Ojej az mnie cos laskocze w srodku! Nie moge sie doczekac! Brzmi super ;)
    Eh, mnie testy czekaja za rok wiec sciskam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno mówię Ci trochę luzu przed egzaminami. Ja tak zrobiłam i wyszłam na tym bardzo dobrze :)
    Co do nowego bloga:
    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wiedziałam, że nas nie zostawisz :3
    Pozdrawiam i tym razem POWODZENIA z testami :)
    Pani Black

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i czekam z utesknieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, dziewczyno.
    W końcu jakiś oryginalny pomysł! ;)
    Czekam z niecierpliwością. :D
    Pozdrawiam, Yśka.
    http://dramione-ogien-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. TAK, TAK,TAK, TAK! *,*
    TAK, TAK,TAK, TAK! *,*
    TAK, TAK,TAK, TAK! *,*
    No wreszcie! :3

    Opowiadanie zapowiada się cudownie, już nie mogę się doczekać! No i oczywiście czekałam na Twój powrót, jak zapewne wszyscy tutaj c;

    Mogłabym prosić Cię o poinformowanie mnie mailowo (naomi.stark.malfoy@gmail.com) lub przez bloga, kiedy już blog się pojawi? Ostatnio kiepsko u mnie z organizacją, a za nic nie chciałabym tego przegapić... c;

    Z góry dziękuję, życzę weny (i powodzenia na egzaminach!), czekam na nowego bloga i pozdrawiam,
    Naomi Stark

    P.S. zapraszam do siebie, pięć kroków już jest ;*
    http://dramione-krok-po-kroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na Twojego bloga z ciekawości i jestem mile zaskoczona. Z reguły nie czytam blogów nowych autorek, ale ten mnie zaciekawił.
      Każdemu kto czyta ten komentarz polecam bloga Naomi i pozdrawiam. Elizabeth.

      Usuń
  7. Dasz rade te testy nie sa az tak trudne jak ja to dobrze napisalam nie uczac sie to ty dasz rade jeszcze lepiej to napisac trzymam kciuki a co do pomyslu do bardzo fajnie sie zapowiada taka mila odskocznia od codziennosci i tych wszystkich banalnych blogow o 1D lub 5SOS

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie!!! Tyle na to czekałam!!! :D Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać ;D pomysł genialny a biorąc pod uwagę twoje wcześniejsze opowiadania to musi będzie świetne tak jak reszta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. JUŻ STRACIŁAM NADZIEJĘ, A TU TAKA NIESPODZIANKA! Powiem krótko: czekam z niecierpliwością. Bardzo się za Tobą stęskniłam. Nie potrafię ubrać mojego szczęścia w słowa. :D Trzymam kciuki na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłam się doczekać notki z informacją o nowym opowiadaniu i w końcu się doczekałam. Teraz tylko czekać na link do bloga :)
    Powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się nakręciłam :D
    Gdy pisałaś, że ten blog będzie już na... studiach (?) to bałam się, że to wszystko straci swój urok. Ale nie! Jestem wniebowzięta z tej fabuły, no i oczywiście z tego, że wreszcie do nas wracasz!! Kocham kocham kocham! <3
    Nie mogę się już doczekać^^
    Ps Mam nadzieję, że uda Ci się napisać jeden rozdział co tydzień/dwa tygodnie, hę? (:
    Wszyscy czekamy!! :D
    dramione-alexandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak super !! nie mogę się doczekać <3

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! *-* Będę czekać niecierpliwie! <3

    http://dramione-warto-sluchac-glosu-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG <3 Ale super że znowu bedziesz pisać! Już się nie mogę doczekać!!*.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie sam pomysł jest cudowny, także życzę mnóstwa weny :)
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wszyscy tutaj nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)
    Bardzo podoba mi się pomysł na nowy blog.
    Trzymam kciuki za Twój egzamin gimnazjalny (to nic strasznego).
    Pozdrawiam,
    Eleanor :*

    OdpowiedzUsuń
  18. uu super, dałam sobie spokój na jakiś czas z czytaniem opowiadań i mam teraz masę nowych rozdziałów do czytania ale jakoś nie mogę się za nie zabrać. Za to Twój post mnie ucieszył i nie mogę się doczekać nowego opowiadania ;))
    P.S. Powodzenia na testach ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne :D już nie umiem się doczekać czegoś więcej :)
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie się zapowiada, chętnie przeczytam nowego bloga:) Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie postanowiłam przejrzeć blogi których dawno nie czytałam i BUM! Najpierw Venetia zaczyna Rubin i Stal, teraz Ty zaczynasz nowe opowiadanie. Chyba czas znowu zacząć czytać Dramione.
    Prolog świetny, czekam już na pierwszy rozdział i życzę masę weny oraz aby opowiadanie wyszło tak dobre jak pozostałe.
    Pozdrawiam. Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł :)
    Zapraszam też do dramione mojej przyjaciółki - oblivate-can-not-change-feelings.blogspot.com
    Pomagam jej ogarniać bloga, mam nadzieję, że ktoś tu wejdzie :)
    Dziewczyna naprawdę ma talent, pisze jeszcze blogi o piłkarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się że wracasz :) Jak egzaminy?
    Bardzo podoba mi się pomysł. Mam nadzieję że będzie szalone i wesołe opowiadanie. Na to czekam. Na te młodzieńcze zabawy :)
    Pozdrawiam i czekam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzaminy? Raczej dobrze, nie narzekam ;) Opowiadanie już niedługo wystartuje c;

      Usuń
  24. swietny rozdzial :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://dramione-chance-de-noir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń