sobota, 5 kwietnia 2014

Blog Zawieszony!

Przepraszam, że nie dałam żadnej notki od miesiąca, ale zapomniałam hasła. Dopiero przed chwilą je odzyskałam i chciałam powiadomić, że ten blog zostanie oficjalnie po raz drugi zawieszony. 
Możecie mnie przeklinać, burzyć się, obrażać itp. 
Ja już nic na to nie poradzę. Weny i chęci do pisania nie widać i nie zapowiada się, by szybko wróciła. Kolejnym powodem jest mój totalny brak czasu na pisanie i nawet na wchodzenie na komputer. W moim życiu wiele się zmieniło i nie mam nawet kiedy znaleźć czas na włączenie komputera. 
Podkreślam jednak, że blog zostanie zawieszony, a nie niedokończony. Obiecałam już dawno, że dokończę choćby nie wiem co. Skończę, nawet jeśli miałabym napisać kilka notek do końca tego roku. Nie wiem, czy będę miała jeszcze dla kogo pisać, ale dokończę bloga niezależnie od tego, czy ktoś go czyta, czy też nie.
Muszę się też przyznać do tego, że bardziej w tym czasie dbałam o rozwój książki, którą chciałabym wydać.
Przepraszam wszystkich czytelników, którzy byli ze mną od długiego czasu i tych, którzy dopiero niedawno się nimi stali. Może i mam wpływ na to, by notki pojawiały się częściej, ale prawda jest taka, że już sama nie wiem co robić. Chciałabym, by ożywił mnie nowy duch, który pozwoliłby mi dokończenie losów Dramione. 
Niestety na razie się to nie zapowiada. ;/
Chciałam przesłać mocne uściski i buziaki dla czytelników, bo bardzo Was cenię i wręcz czuję się, jakbym mocno zawodziła przyjaciół, co jest jeszcze gorsze dla mojego sumienia.
Dodam jeszcze, że codziennie myślę o Was i o blogu.
Mam nadzieję, że zobaczymy się niedługo, tutaj, na blogu.
Ściskam
Kocham
Sheireen ♥

60 komentarzy:

  1. Wena przychodzi i odchodzi. Mam nadzieję, że Twoja jak najszybciej wróci do ciebie ze zdwojoną silą :) Będę czekać nawet rok na twoją następna notkę, bo na to naprawdę warto czekać. Mimo iż smutno mi z powodu twojej decyzji, ponieważ jestem nową czytelniczką, to w pełni to rozumiem :) W międzyczasie dokończę czytanie twojego pierwszego bloga (tak, mądra ja zaczęłam od tego bloga xD)
    Pozdrawiam Carri :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Alleluja! W końcu napisałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaniemy choćby nie wiem co :) Każdy ma swoje życie i szczerze nie rozumiem osób, które tak burzyły się, że jeszcze nie ma notki. Dla mnie to normalne. Na innym blogu czekałam 4 miesiące na krótki rozdział.
    Pamiętaj - ci prawdziwi czytelnicy zostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy :) Rozumie się, że nie zawsze ma się czas lub wenę. Nie przejmuj się :) Pozdrawiam i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będziesz miała ochotę, wenę to wrócisz.:)
    Pamiętaj, że pisanie to przyjemność, nie obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że przynajmniej się odezwałaś :) Życzę powrotu chęci do pisania i weny, ja poczekam :) Pozdrawiam, Maja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś świetna i będe czekać na kolejną notkę. Pozdrawiam i życzę podwójnej weny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekać na notkę chodźby nie wiem co! Co do weny, mi zawsze lepiej się pisze ff potterowskie, gdy obejrzę Harry Potter i Więzień Azkabanu (moja ulubiona część), poza tym... Kocham tego bloga! Będę tu wchdziła, żeby chociaż przeczytać poprzednie rozdziały.
    Pozdrówka!
    RosePs

    OdpowiedzUsuń
  9. Są takie dni, kiedy wszystko się sypie
    Nie mamy na nic sił brak nam energii
    Mamy dość tego całego świata.
    Wena przychodzi jak i odchodzi.
    Mam nadZieję że wszystkie ułoży
    I uda ci się wszystko że sobą pogodzić.

    Jak uda ci sie wydać książkę koniecznie daj mi znać. Będę twoja fanka, która z chęcią by czytała twoje historię.

    Życzę samych sukcesów w życiu i nie tylko. Pozdrawiam i przesyłam gorące buziaki

    Alexis Nott

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, zostaniemy tu choćby nie wiem co :D
    Jeśli chodzi o wenę to doskonale cię rozumiem, bo mnie też opuściła, a mam 2 blogi i też musiałam zawiesić.
    Mam nadzieję, że wena do ciebie szybko wróci :)
    Pozdrawiam, życzę weny i czasu na pisanie,
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będę czekała na dalszy ciąg tej historii, będę tutaj zaglądała i czekała na kolejny rozdział :-)
    Rozumiem doskonale, że można nie mieć czasu żeby coś napisać, w życiu na codzień wiele się dzieje, każdy dzień przynosi coś nowego.
    Zresztą nie jesteśmy maszynami, każdy dzień wymaga od nas abyśmy dali z siebie 100%, tylko czasem już nie wiadomo skąd brać siły..
    Życzę Ci powodzenia z książką, daj znać koniecznie jak Ci poszło :-)
    Dużo weny i w ogóle radości z życia, bądź szczęśliwa, bo wtedy ma się najlepsze pomysły, świat wydaje się lepszy i wszystko jest możliwe!
    Pozdrawiam,
    Domi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak łatwo się nas nie pozbędziesz! :) Poczekamy tyle, ile będzie trzeba. W końcu warto. :) Jeśli uda Ci się wydać książkę to podaj tytuł. :) Masz zagwarantowaną minimum jedną czytelniczkę. :)
    Weny życzę, tak do wszystkiego. No i powodzenia przy pisaniu książki! :))
    Pozdrawiam i ściskam,
    ~Lady Tempest

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem, że brak czasu i weny nie pozwala Ci na razie pisać.
    Niestety czasami tak się zdarza.
    Cieszę się, że mimo wszystko postarasz się zakończyć to opowiadanie.
    Będę czekać tak długo jak trzeba.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że będziesz miała dla kogo pisać :) Ja na 100 % będę dalej czytać twojego bloga :)
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciesze sie ze w koncu cokolwiek napisalas :-) napewno bedzie mi brakowac twojego bloga jak dotychczas :-( ale cie rozumiem, ahh ta wena. :-/
    A wiec zycze weny i czekam, nie opuszcze cie do konca ;*

    ~Diablica

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymaj się malutka, napewno dasz radę! Wierni czytelnicy beda z Tobą do końca, a Ci którzy odejdą nie rozumieją trudu napisania czegos naprawdę dobrego 😊 trzymam kciuki i czekam wytwale aż wena wróci 😘 to jest jeden z lepszych blogów dramione i moich ulubionych, wiec bede wierna aż do epilogu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tutaj od niedawna, a historia mnie bardzo wciągnęła. Bardzo bym chciała, byś zakończyła opowiadanie, bo jest ono, moim zdaniem, jednym z najlepszych w polskim fanfiction c:
    Czekam na Twoją książkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poczekam ;). I fajnie, że piszesz książkę, życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż, mam nadzieję że wena do Ciebie wróci. Bardzo się wciągnęłam i nie chciałabym byś porzuciła tak świetne opowiadanie. Mam nadzieję również,że ułoży się ci wszystko i będziesz miała na wszystko czas.
    Pozdrawiam + będę czekać :)
    H.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, cieszymy się, że w końcu napisałaś Sheireen (: Oczywiście rozumiem Twoją decyzję i fajnie wiedzieć, czego się spodziewać. Ah, no i czego byś nie postanowiła, to pamiętaj o swoich wiernych czytelnikach - w tym o mnie - którzy napewno zostaną z Tobą aż do końca (: Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i uregulowania spraw osobistych.
    Pozdrawiam, Luna ∞

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczekam na Ciebie tak długo jak bedzie trzeba. Twój blog i ty jesteście za dobre żeby was opuszczać ;). Czekam na powrót.
    Ever
    http://dramione-milosc-bez-konca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie martw się. Czasem zdarzają się gorsze chwile w pisaniu. Wena sobie idzie lub po prostu brak czasu. To wszystko ludzkie sprawy i Ty nie masz na to wpływu. Nie wiem jak inni ale ja będę z niecierpliwością na Twój wielki i niesamowity powrót! To będzie niesamowite czuję to ;* Sama piszę bloga i wiem jakie to trudne dotrzymać regularności w dodawaniu rozdziałów, zwłaszcza, że zbliżają się egzaminy gimnazjalne :( Dlatego rzadko mam czas na pisanie. Ale nie o mnie tylko o Tobie mowa ;* Ja na pewno będę z niecierpliwością czekać <3
    Do zobaczenia ;* Twoja wierna czytelniczka
    Martyna M. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczekam tyle ile będzie trzeba, zawsze można przechodzić kryzys, sama też tak miałam tyle że nie w pisaniu, no ale zawsze, ale po jakimś czasie przyszła chęć, wena i wszystko powróciło do normy, mam nadzieję ,że u cb będzie podobnie. Warto czekać na zakońćzenie tak wspaniałego bloga, pamietaj o tym że mimo tego że znajdą się tacy co będą przeklinąc, że przecież możesz coś wstawiać czy coś, to są tacy , co poczekają zrozumieją, i zawsze będą z tobą .
    Serdecznie pozdrawiam, czekam na powrót mogę i bardzo długo, będę odwiedzać i sprawdzać czy coś nowego się pojawiło.
    Love, Tsuki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie komentowałam od... połowy tamtego bloga... Chyba nadszedł czas. Uważam że wszyscy powinni zrozumieć twoje postępowanie. Sama wiem jak to jest gdy wszystko się zmienia. Czekam na koniec choćbym miała czekać miesiącami

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i nie komentowałam, ale byłam z Tobą od pierwszej ćwiartki tamtego bloga, może nawet jeszcze wcześniej. Nie zawsze od początku rozumiałam to, co napisałaś, ale podobało mi się, a na koniec i tak wszystko się układało, pokazywałaś, że nic nie piszesz przez przypadek, że wszystko ma jakiś cel. Dlatego tym bardziej nie mam do Ciebie pretensji, wiem jak to jest. Wierzę, że wszystko się ułoży, że to, miejmy nadzieję, krótkie zawieszenie ma jakiś cel, że potem wrócisz z całym rozmachem, z epickimi intrygami, przygodami i dramionową miłością. A póki co, układaj sobie życie, a my poczekamy, choćby i pół roku...
    Dużo weny
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, ale rozumiem Twoją sytuację. Będę czekać. :>

    OdpowiedzUsuń
  27. smutno ;/ ale wrocisz z jeszcze wiekszs sila i wena. wierze w ciebie. twoje dramione otworzylo mi oczy, i teraz rowniez tworze. nie az tak dobrze ale idzie. wiec...WRACAJ! <3 i jakbys mogla, to powiedz jaki jeat tytul twojej ksiazki. na 100% kupie ja :) kocham
    wicia737 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. nic się nie dzieje :)
    oczywiście rozumiem i poczekam. mam nadzieję że wena, ochota i czas prędko wrócą :*
    ja będę czekać i czytać aż do ostatniego rozdziału :)
    dużoo powodzenia w pisaniu książki ;) ja to nie za bardzo w temacie, więc chciałam zapytać jaka jej tematyka? :D
    Pozdrawiam i ściskam,
    Do przeczytania,
    Sama-Wiesz-Kto x

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra rada; jak juz odnajdziesz swoja wene to dokoncz najpierw opowiadanie, a dopiero potem dodawaj kolejno rozdziały;) Skoro i tak mamy czekać... Tak przynajmniej nie będzie zagrozenia, znów zawiesisz bloga. I znów, i znów, i znów...
    Powodzenia w pisaniu książki;D jak juz wydasz proszę o pierwszy egzemplarz. Dolores

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogólnie smuteczg :/ Ale jak wydasz książkę to odpokutujesz xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Czytam Twojego bloga od dawna, chociaż nigdy nie komentowałam. Doskonale Cię rozumiem. Sama całkiem niedawno byłam zmuszona do zawieszenia bloga - z tych samych powodów co Ty! Coś we mnie wygasło i tyle, a na dodatek trudno mi znaleźć teraz czas na napisanie czegokolwiek.
    Mam jednak nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła tutaj coś przeczytać!
    Pozdrawiam ciepło i powodzenia w pisaniu książki!

    OdpowiedzUsuń
  32. No szkoda trochę.Ale mimo wszystko rozumiem i na pewno będę czekać bo jest warto ! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekamy <#
    Weny oraz czasu,
    Y♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Smutno troszkę, ale dobrze że wkońcu się odezwałaś. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz czas na dokończenie bloga. Tamtego (bloga) pochłonęłam w zaledwie tydzień xD Niech ta wena szybko wraca :D Swoją drogą o czym jest ta twoja książka jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, że zawieszasz... :( świetnie piszesz, wiem, ze nie dorównuję ci nawet do pięt, ale gdybyś miała ochotę, wbij do mnie ;) granger-emo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. i co ja mam powiedzieć ? Smutno mi :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostaniemy i poczekamy! Dla takiej historii warto <3 Szkoda, że niestety w takich okolicznościach, ale wiadomo, na wenę nie mamy wpływu. Mam nadzieję, że szybko ona do Ciebie wróci, a my czytelnicy będziemy mogli czytać Twoją świetną opowieść :) Pozdrawiam, Rose.

    OdpowiedzUsuń
  38. Poczekamy :) jak dla mnie to najważniejsze, że nie wstawiasz byle czego tylko pracujesz nad czymś dobrym :)
    Powrotu weny, Pani Black :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda ;c Bo piszesz cudownie ♥ Czekam na powrót, oby 'z buta' ;3 Zaskocz nas ♥
    Czekam zniecierpliwością, życzę weny, WENY, i pozdrawiam- Lady Natty ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Poczekam. ;)
    Odpocznij, wena kiedyś musi przyjść . :)
    W tym czasie ja przeczytam Twojego poprzedniego bloga. :D
    Pozdrawiam, V.
    ***
    Mama nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli zrobię tu taką małą reklamę/zaproszenie(też nie lubię reklamowiczów, więc potraktujmy to jako takie dość reklamowe zaproszenie). Domyślasz się pewnie, iż chodzi mi o ZAPROSZENIE na bloga. Nie chcę się napraszać i naprawdę nie musisz korzystać z ZAPROSZENIA (uwaga kłamstwo!). Wow, ile powtórzeń! Także nie podam adresu, a jeśli byś chciała odwiedzić moje skromne progi to zapraszam na konto użytkownika Gwiazda Wieczorna. Tam jest adres jej, czyli mojego bloga. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Mam
      *muszę sobie wyłączyć słownik*

      Usuń
  41. Jeeju. Przedwczoraj zaczęłam czytać Twojego poprzedniego bloga. Jest cudowny, tak samo jak i ten. :) Życzę Ci duużo weny i chęci do pisania, bo szkoda, żeby taki świetny blog nie miał zakończenia. ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://ciemnastronacharakteru.blogspot.com/
    Scarlett Malfoy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasun, czasu i weny ogrom :) wspaniała historia masz prawdziwy talent i dar. Mam nadzieje ze powrocisz z nowa notka. Pozdrawiam. Zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  43. Wróć do nas Kobieto !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej Sheireen :)
    Czekam, czekam, nie wiem czy się doczekam. Ale nie przestanę czekać, obiecuję! Twoja historia jest jedną z lepszych w polskich internetach. Z zagranicznymi nie miałam okazji 'spotkania'. Nie wiem czy jeszcze czytasz te komentarze, ale i tak ci to napiszę... Życzę ci duuuużo weny i chęci kochana:)

    ____________________________________________________________________

    Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale parę dni temu założyłam bloga z opowiadaniem. Konkretnie o Hermionie Riddle (córce Voldemorta). Oczywiście pojawi się parring Dramione, drugi najważniejszy temat w moim ff! Pojawił się dopiero pierwszy rozdział i po prostu chcę się zareklamować.
    Tutaj link http://zycielubiplatacfigle-hermionariddle.blogspot.com/ wpadajcie i zostawcie komentarze, to wiele dla mnie znaczy... :)

    ____________________________________________________________________

    No to już wszystko. Trzymam kciuki za ciebie i cierpliwie czekam!

    -Nessa :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaja se robisz? W takim momencie... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  46. Błagam ogarnij sie Sheireen i coś napisz!

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekam, ale będę czekać, daj jakiś znak że z nami jesteś ! Bo piszesz wspaniale i warto czekać na dalszą część. Dużo weny, szczęścia zdrowia i wszystkiego.
    Pozdrawiam,
    Tsuki <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam nadzieję, że szybko wrócisz i powodzenia w pisaniu książki ;*
    I pamiętaj, że będę czekać ile będzie trzeba zawsze :)
    Pozdrawiam ;*
    e_schonheit :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award :) Szczegóły znajdziesz u mnie na http://make-me-happy-dramione.blogspot.com/p/liebster-a.html
    Pozdrawiam ;*
    e_schonheit ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. http://be--as--one.blogspot.com/2014/05/ii.html sorki za spam, ale to blog mojej koleżanki. Dopiero zaczyna, więc bardzo bym prosiła żeyście tam weszły, jeśli znajdziecie trochę czasu :) Od razu uprzedzam opowiadanie nie jest o Dramione, ale o medium więc też ciekawe :) Z góry dziękuję :P
    PS. Mam nadzieję, że blog zostanie niedługo odwieszony, bo ja bym chętnie poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam nadzieję że wrócisz :3
    Nawet moja ulubiona piosenka wywołuje u mnie łzy bo kojarzy mi się z tym blogiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej czekamy na ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana piszę, żeby przypomnieć, że cały czas tu jestem i czekam. :) Wracaj do nas! Kochamy Cię!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest najlepszy blog jaki w życiu czytałam! Mam nadzieję, że Twoja wena twórcza powróci, bo wczoraj twojego pierwszego bloga, przeczytałam w nocy się uzależniłam! Mam dziś urodziny i jedyne moje życzeniu jest takie, abyś wróciła na bloga!!! To jest piękne. Będziesz najlepszą pisarką jaka po tym świecie chodziła <333

    OdpowiedzUsuń
  55. ale jak to? :( znalazłam Twojego bloga dramione-sheireen wczoraj, przeczytałam od razu całą historię potem tego bloga i teraz nie wiem co mam ze sobą zrobić. Musze się dowiedzieć jaki będzie ciąg dalszy? czy Draco uwolni przyjaciół i czy w końcu bez przeszkód będzie mógł żyć z Hermioną? :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie przejmuj sie. Kazdy napewno rozumie ze masz również swoje życie i problemy. Zostaniemy z tobą, a napewno ja do końca i sumiennie i szczerze będę komentowała twój blog. Sama prowadze bloga o Dramione i wiem jak czasem jest ciezko napisać parę zdan. Mam nadzieje ze jak najszybciej wszystko wróci i znów zaczniesz pisac. Twój blog byl pierwszym, który zaczelam czytac o tej tematyce i to wlasnie dzieki tobie zaczelam pisac o Dramione. Pamietaj, ze ja będę czekać, nawet rok :*
    Weny życzę Sectun Sempraa..
    P.S oczywiscie chce tytul twojej ksiazki jak juz będzie skończona i wgl. Napewno przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Poczekamy....mamy czas.... :P

    OdpowiedzUsuń