piątek, 1 sierpnia 2014

Informacja

Drodzy Czytelnicy!
W końcu dorwałam się do Internetu i mogę Was powiadomić o tym, że nowy rozdział pojawi się za ponad tydzień, dokładnie nie wiem. Tydzień temu wyjechałam na wakacje do innego miasta i nie mam czasu ani warunków do pisania. Wyjechałam niespodziewanie dzień wcześniej i nie załatwiłam paru spraw w tym nie zdążyłam napisać do końca rozdziału.
Kiedy jednak będę już wolna od razu dodam nową notkę i Was o tym powiadomię. 
Myślę również, że wraz z końcem wakacji nadejdzie też koniec tego bloga. Nie wiem, czy zacznę kolejny, mimo iż mam dwa pomysły, którymi się z Wami chętnie podzielę, jeśli zdecyduję się na pisanie 3 historii ;)
Życzę udanych wakacji 
Sheireen ♥

27 komentarzy:

  1. Czekamy!
    Baw się dobrze, kochana c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie ciesze ze o nas nie zapomnialas i zycze wspanialych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy :)
    Udanych wakcji i weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekamy !!
    Pozdrawiam,
    Tsuki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Smuci mnie ten spieprzony szablon na Twoim blogu :c Smuci mnie jeszcze bardziej, że to ja go wykonałam xD Chciałabym zrobić dla Ciebie nowy, mimo że kończysz już tę historię. Chcę, żeby szablon był jej godny :) Jak wrócisz napisz do mnie na gg.
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sheireen, jak skończysz pisać blogi, to ja się załamię. :\ Jesteś najlepszą blogerką pod słońcem, a ja nie znam innych fajnych blogów Dramione. <3 Nie odchodź od nas ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Już myślałam, że zapomniałaś :c ale cieszę się, że nie ^^ udanego wypoczynku i mnóstwa pomysłów :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu! :) Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału :D I mam nadzieję, że napiszesz następne opowiadanie Dramione <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknimy za Tobą! Czekam, na nowy rozdział, udanych wakacji :) -A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością i życzę udanych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji ;)
    PS błagam nie kończ nigdy z blogowaniem
    Draco i Hermionka nie wybaczą ci tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście poczekamy ! Nie wiem jak ja zniosę pożegnanie z Tobą i Twoim blogiem ;c Mam nadzieję że będę mogła przeczytać Twoją kolejną historię ;) Udanego wyjazdu ;*
    Pozdrawiam i przepraszam że z anonima, ale piszę z telefonu ;)
    Sama-Wiesz_Kto xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Niee!!!! Tylko nie mój ulubiony blog ;-;. Będzie kontynuacja? Oby rozdział się pojawił już jak najszybciej bo dłużej chyba nie wytrzymam ;-;
    Pozdrawiam:
    Kupiś :) ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać nowych historii!
    Zapraszam cię do mnie na posta z Wenecji!
    finementesword.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz kolejną notke plisssssssssssss.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział kapitalny!
    Życzę udanych wakacji!
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału!
    Mam jedną prośbę. Nie kończ tego bloga! A jeśli naprawdę tego chcesz to myślę, że wszyscy zrozumieją twą decyzję. Jednagże błagam, przed odejściem dokończ tą historią. Przypomnij sobie wszystkie chwilę przed klawiaturą i zastanów się czy ta opowieść zasługuję na zakończenie bez ostatniego, kończącego rozdziału i epilogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tym opowiadaniu :)
    Mam nadzieję,że nie zostawisz go od tak i zakończysz profesjonalnie :)
    Czekam z niecierpliwością na nowe rozdziały :)
    H.

    OdpowiedzUsuń
  18. do końca wakacji planujesz skończyć tego bloga? to w takim tempie dodawania rozdziałów to zostanie pewnie 1 rozdział i epilog :(

    OdpowiedzUsuń
  19. co sie dzieje kochana, umieram z ciekawości co będzie dalej :-(( wracaj już!

    OdpowiedzUsuń
  20. Plise o dalsze rozdzialy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej :O Pisz szybko :c

    OdpowiedzUsuń
  22. GDZIE ROZDIAŁY
    PŁACZE

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaczę i czekam ze zniecierpliwieniem ! Nie zostawiaj nas

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam <3 Zapraszam : http://nie-snij-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamietam twój prolog, było to tak dawno *,* nie moge uwierzyc ze konczysz :""")

    OdpowiedzUsuń
  26. no tydzien...;/

    OdpowiedzUsuń